Glömska

Vem kunde ana att det skulle ta sån tid att skriva en förlossningsberättelse.. Har skrivit kanske än tredjedel, måste hela tiden kolla i mina papper från förlossningen om vad som hände när, för jag minns typ bara hälften.

Som här om dagen när jag fick nån flashback från förlossningen och var tvungen att fråga Tobbe "Visst låg jag på sidan ett tag på förlossningen?" Fick till svar att "Älskling, du förlöste henne på sidan.."

Tänk så mycket man inte riktigt kommer ihåg. I mitt fall beror det nog på att jag var hög på lustgasen men ändå. Tur man har sin sambo med sig hela tiden som kan berätta om det saker jag glömt.



Förlossningsberättelsen kommer iaf upp när den är klar. Vilket ju lär dröja ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0